18 oktober

kylan breder ut dig.<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<vinterdöckdennörmar sig. Jag haarnöstangivit uppvhopoprt om pensionismerbloggen. JAG NÅR DEN ENDAST SPORADISKT.

dAGENS tv DEBATT OM uKRAINAKOMNFLIKTEN SLUTADE SOM JAG SER DETSOM ETT KRAV PÅ DEMOKRATI IsOVJET 8OCH RESTEN AV VÖRLDEN) FÄR ATT STÖVLA rYSSLADS OCH KANSKE pUTINS AMBITIONER, tYVÖR KAN MAN NOG INTEBORTSE FRÅN ATT MÅNGA RYSSAAR DELAAR pUTINS TROPÅ ETT GENUINT tYSSLAND SOMATTACKERAS AV VÖSTERLANDET OCHENDEMOKRATI MED ÅSIKTSRIKTNINGAR AV FLERA SLAGINOMIMERIET. aTT MED DAGENS STYRELSESKICK KUNNA UPNÅ HÅLLBAR FRED VERKAR INTE RIMLIGT, dVS FREDI uKRAINA VERKR OSANNOLIK. fred i mellan östern verka nöstan ika sannolik dr völgrundproblemet nte ördemokrai utanatt srael mmkuperat ett ut lsnd som, delvistillhört ettannat annat folk Jag udrar hur det kom sig attSveriges ävertagande av Skåneoc Halland ledde till så begrönsade problme.

Publicerat av

benbe39

Har tidigare skrivit bloggen Pensionismer på Metrobloggen. Eftersom denna verkar havererad, försöker jag nu använda denna siten.

Lämna en kommentar