början november

r svårkomma in påbloggen med min nya dator. Men Elgiganten och mina barn anströnger sig liksom min fingrar,som inte ör sig lika fter stroken. Kag tycker ocksåattt vörlden blivit otäckare sedan jag börjde lösa Berfggrens bok om SDverige under 3dravärldskriget. Ingenting ärsom såsamtidigt som risjkerna verkaar oförändrade. <israeliternvaar inte i flyktinglögret och klörd med tunga stridsfordon vilket enligt uppgifter raserade en mångd underliggande tunnlar.Undrar hur det givk för gisslan och deras väktare. <löser Berggrens bok m SVBERIGE UNDER wwii. vIBNDEN ÖR NNORLUNA, MEN ISAR

förövrigt avancerar vintern. just nu anfaller busvöädertront medallsin kraftmen luftvörmepumpen håller stånd. Min förflyttningsförmåda äar färsämrd men jag vacklar fortfarande framåt åldrandet ör inte så kul men alternative inte helleer. Vore kul om någon lösare om hen finns, hörddeere v sig.

bengt

Publicerat av

benbe39

Har tidigare skrivit bloggen Pensionismer på Metrobloggen. Eftersom denna verkar havererad, försöker jag nu använda denna siten.

Lämna en kommentar